Bilge Kadın

Dağlarda yaşayan bilge bir kadın birgün nehir kenarında değerli bir taş bulmuş. Ertesi gün kendisi gibi bir seyyahla karşılaşmış. Gezginin karnı açmış. Kadın torbasını açmış ve yiyeceğini
onunla paylaşmış. Gezgin, kadının torbasındaki değerli taşı görmüş ve taşı çok beğendiğini söyleyerek kadından taşı istemiş.

 Bilge kadın asla bir an bile tereddüt etmeden taşı ona vermiş. Gezgin karşısına çıkan bu şansa
çok sevinerek, bilge kadının yanından ayrılmış. Taşın hayatının geri kalan kısmını güvence altına alabilecek kadar değerli olduğunu biliyormuş Fakat birkaç gün sonra geri dönmüş , bilge
kadını bulmuş, taşı ona geri vermiş.

 “Çok düşündüm. Bu taşın çok değerli olduğunu ve hayatımın sonuna kadar bana maddi rahatlık sağlayabileceğini biliyorum. Ama ben senden bana daha değerli bir şeyi vermeni istiyorum. Eğer verebilirsen, bu kadar değerli bir taşı ilk gördüğün yabancıya verebilecek olan gönül yüceliğini ve cömertliğini bana da vermeni istiyorum.”




Yaşam Tadında Hikayeler

Severek Beğenerek Okuduğunuz hikayelere Android uygulamımızı indirerek cep teleofnlarınızdan ve Tabletleriniz ile de Rahatlıkla Ulaşa Bileceksiniz,Yorum ve beğenilerinizi bekliyoruz...

0 yorum:

Yorum Gönder


YASAL UYARI: Sitemiz de yer alan materyalleri izinsiz kopyalamak ve kullanmak 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. '