HAYATIM BANA ZİNDAN (Sizden Gelen Hikayeler)


Bir okul ile başladım lanet olası bir okul, mutlumuyum hayır ,evet eski okuldan gitmek istiyordum kaç yılım geçti. En iyi kardeşim, kan kim Arda'mı ve diğer hatıralarımı bıraktım  okulda ,her yerinde bir anım var.

Şimdi o günleri istiyorum, o acıları o gülmeleri o evi o parkı o arkadaşlarımı o düşmanlarımı o okulu o müdürü o kantinciyi o hademeyi o sınıfı o öğretmenleri o azarlamaları o günleri o ağaçları o yolları o yolar da canım acıdığında ağlamayı o yolar da korkmayı o yolar da koşmayı hepsini istiyorum. Ben o hayatıma aşığım şimdi çok pişmanım biraz da bu okuldan bahsedeyim ; o kantinci çok iyi biri ,o müdür pamuk şeker gibi kalbi var ,o öğretmenlere baktıkça canım acıyor , görsel hocası hariç o bizim sınıftaki bazı pislikleri gördükçe canım acıyor gülüyorum ya, aslında içimde küçük bir kız ağlıyor evet öldürdüğüm kız çocuğu , okulda aşık olduğum çocuk var evet ama o bile çare değil.

Kavgalarım çok var özledim be annem baştan alsak yaşamayı bu okulda adım mı çıkmadı , Allah'ım inanmıyorum bilmeden etmeden iftira atmaları hepsinin öleceği zaman bedenleri can çekişsin ,benim helalliğimi almadan bedeninden ruhları çıkmasın inşa Allah ,bana iftira atanların hepsinin başına gelsin bazıların topunun adı çıkmış inmez yetmişe onlarında inmez lakin benim kalbimde yanımda sağımda solumda önümde arkamda Allah'ım bana yardım ediyor ya ben ona şükür ediyorum...
Her gün hikayenin devamı gelecektir.

Yazar : asi_kız 2589

Sizlerde hikayelerinizi Paylaşın Yayınlayalım






Yaşam Tadında Hikayeler

Severek Beğenerek Okuduğunuz hikayelere Android uygulamımızı indirerek cep teleofnlarınızdan ve Tabletleriniz ile de Rahatlıkla Ulaşa Bileceksiniz,Yorum ve beğenilerinizi bekliyoruz...

0 yorum:

Yorum Gönder


YASAL UYARI: Sitemiz de yer alan materyalleri izinsiz kopyalamak ve kullanmak 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. '