HAYALET(Sizden Gelen Hikayeler)

Yaşadığı hayatın için de boğulmuş bir kişilik gibi düşün, beynini bütün kötü düşüncelerle doldurmuş, hastalıklı bir kişilikten bahsediyorum evet sen! Benim ütopyama hoş geldin demek isterim, seni anlayacak tek insan bence benim, buraya yazdıklarım ve senin hakkında düşündüklerim seni duyamasam da kim olduğunu bilmesem de, senin ile çok iyi anlaşabileceğimizi biliyorum.

Bir piyanonun ezgisinin boş bir odada yankılanıp kulaklarımıza estiğini düşünmeni istiyorum önce, sonra biraz şarap içmek istiyorum, kırmızı rujunu sürdüğün dudaklarının izinin kalmasını istiyorum kadehinde, konuşmak istemiyorum mesela bütün bu olaylar zincirinde, yavaşça kadehini pencerenin yanına koyduktan sonra ışığı kapatmanı istiyorum, ben mumları yakarken yeniden karanlıktan aydınlığa ulaşmak istiyorum çok fazla değil ama, sadece mum ışığının gözlerinde ki yansımasını görene kadar, bir geceye bütün bir yıl sığdırmak istiyorum seninle ya da bir hayat, saçlarının kokusunda bir ormanı hissetmek istiyorum, ellerinde dolunayı, teninde okyanusu, kirpiklerinde kuşları, bedeninde beni hissetmek istiyorum.





Bütün olmak istiyorum seninle, yarım kalan benliğimi tamamlamak, seni sen yapmak istiyorum. Sadece gözlerine bakarak bu iltifatları hiç konuşmadan aktardığımı düşünüyorum bence yaptım. Sonra sen kadehini tekrardan almak için pencereye yaklaşıyorsun, ve dışarıyı izlerken yakalıyorum seni hemen bahçedeki karların süslediği ağaca hayranlıkla bakıyorsun, dolunayın ışığını yansıttığı kar aydınlatıyor birazda olsa düşüncelerini, kadehinden bir yudum aldıktan sonra yeni bir iz bırakıyor kırmızı rujun kadehine, o kadar etkiliyor ki beni dudağından kadehe kalan her küçük detay, ünlü bir ressamın en muhteşem tablosu gibi. Sağ gözünün kirpiğine değen saçlarını, kırmızı ojeli iki parmağın ile hafifçe ittiriyorsun kulağının arkasına doğru, simsiyah saçların sadece mütevazi mum ışığına yaklaştığında bütün kıvrımlarını belli ediyor, pencereden uzaklaşıp piyanonun hemen yanındaki sandalyeye oturuyorsun, küçük parmağın kadehin arkasında, müzik hafiften yükselirken daha bir derin nefes alıyorsun, gözlerin ise hala pencerede, öyle çok konuşmak istiyorsun ama bu gece o karanlık düşüncelerinin bu güzel karanlığı bozmasını istemiyorsun, tek yaptığın derin nefes almak ve kadehinde yeni izler bırakmak. 

Şarabın hiç bitmesin istiyorsun mesela veya piyano hiç susmasın. Sonra simsiyah göz bebeklerin karanlıkta iyice büyüdüğünü fark ediyorum ve hemen ardından bir damla yaş süzülüyor ilk önce sağ gözünden göz kapağın kapanıyor daha sonra sol gözünden, piyanoyu bir saniye aksatıyor gibi oluyorum, kaşların hemen açı değiştiriyor, fark ettiğim an dikkatimi toplayıp devam ediyorum. 





Gözyaşların durdu, beyninden geçen her düşünceyi her kelimeyi hissediyorum, sanırım bu bana tanrının lütfu, mumlardan birinin bitmek üzere olduğunu fark ediyorsun, hemen yerinden kalkıp bir mum yakıyorsun odanın büyüsü bozulmasın istiyorsun, şuan yaşanan her şey bağımlılık yaratıyor beyninde, her geçen saniyede bir önceki ana dönmek istiyorsun bir önceki saniyeye, aslında aldığın her nefesin zehirli olduğunu fark ediyorsun, bir daha bu kadar mutlu olamamak böyle bir rüya yaşayamama korkusu sarıyor zihnini, bir örümcek ağı gibi, düşüncelerini okuduğum an başka bir ezgiye geçiyorum piyanomda, senin hastalıklı ruhun bir paratoner gibi bütün anlarda kötü düşünceleri beynine çekiyor. 

Yeni ezgiler biraz heyecanlandırıyor seni, şöminenin sıcaklığı da odayı etkilemeye başlıyor artık, üzerindeki hırkayı çıkarıp hemen yanında duran masanın üzerine bırakıyorsun, elbisen artık tüm bütünlüğüyle karşımda, sanırım biraz ısınıyorum, şöminenin etkisi olduğu konusu ise tam bir belirsizlik, bende ceketimi çıkarıp sana uzatıyorum asmadan hemen önce burnunda benim kokumu aldığını ve yüzünde o hoş gülümsemeyi görüyorum, bacaklarını kendine doğru çekip ayakkabılarını çıkartıyorsun önce sağ ayağında ki sonra sol, hemen masanın altına doğru koyuyorsun, ayakların daha sonra bacakların, belin, göğüslerin, boynun, yüzün derken istemsizce gözlerim ile seni baştan aşağı süzmemi istiyor ve başarıyorsun. 

Bir yudum daha şarap içtikten sonra, yavaşça bana doğru sandalyeni yaklaştırıyorsun artık daha yakınsın ve saçlarının kokusu teninin kokusuyla sağladığı müthiş uyuma cenneti bahşediyorum. Gözlerin artık sadece bana ait artık bedenlerimizin birbirini istediğini bütün vücudunda hissediyorsun, yavaşça ayağa kalkıp elini önce yanağıma sonra saçlarımın arasından boynuma doğru çok yavaş ve narin bir şekilde götürüyorsun, her detayını hayranlıkla izlediğim dudakların artık dudaklarıma çok yakın kırmızı rujunun çoğu şarap kadehinde kalmış olsa da hala mum ışığında görebiliyorum, sonra belinden vücudunu biraz ileriye alıp dudaklarıma yaklaşmaya başlıyorsun, üst dudağın üst dudağımın hemen altına değiyor her şey çok yavaş ilerliyor, zaman durmaya yakın dünyadaki tüm saatlerin pilleri bitmek üzere gibi, bir ıslaklık hissediyorum dolgun dudaklarının arasında ve rujunun tadı. 

Sol elini belime doğru uzatıyorsun biraz gömleğime dokunduktan sonra, kendini geri çekiyorsun gözlerimin derinlerine bakıp seni istiyorum dediğini anlıyorum, kendinden emin bakışların dikkatimi çekiyor sonra ellerinle gömleğimin düğmelerine yaklaşıyor ve tek tek inanılmaz bir titizlikle açıyorsun ve o an ayağa kalkıyoruz aynı anda ikimizde artık ne istediğimiz tüm saflığıyla netleşmiş durumda, yavaş adımlarla şöminenin hemen karşısında ki yatağa doğru yaklaşıyoruz gömleğimi sıyırıyorsun kollarımdan sonra üzerime uzanıyorsun, daha şimdiden terlemeye başladığımızı kalp atışlarımızın olağanüstü olduğunu fark ediyoruz bir saniye ve aynı anda duraksayıp gülümsüyoruz, üst dudağın üst dudağıma doğru hızlı bir şekilde yaklaşıyor bu sefer, aynı ıslaklık aynı tat, bu sefer daha uzun sürüyor her şey, ellerin sırtımda kırmızı ojeli tırnakların çiziyor sırtımı, hırçınlık sergiliyor arzuların, elbisenin askını atıyorum önce sağ omzundan daha sonra sol yavaşça sıyrılmasına yardım ediyorsun, artık göğüslerin ellerime ait elbisen ellerin ve ellerimle sıyrılmaya devam ediyor vücudundan, çıplaklığın gözlerime yansıyor bir ayna gibi, kendini orda görüp alt dudağını ısırdığını görüyorum, çok fazla zaman geçmeden bende gözlerinde kendi çıplaklığımı görüyorum, ellerimin bacaklarında gezdiğini senin ise sırtımda iz bırakmak istediğini fark ediyorum, nefes alıp verişlerimizin hızlandığını fark ediyorum aynı nefesi soluduğumuzu, alt dudağımdan kan tadı alıyorum bir kaplan ve av doğasıyla sevişiyoruz, sanırım kötü düşüncelerinin acısını çıkartıyor ve acı vermekten zevk alıyorsun ya da arzuların bu şekilde bilmiyorum. Emin olduğum tek şey var hiç bitmesin istiyorsun. 





İki yorgun beden uzanmış tavanı izlerken buluyorum bizi, yavaşça kalkıp sigaraya doğru uzanıyor hemen yatağın solundaki mumdan sigaramı yakıyorum, biraz içtikten sonra elimden alıyorsun, hırçın dudaklarının arasında bir sigaranın ne kadar şansı olabilir ki diyorum içimden ve gülümsüyorum sanırım bunu sesli söyleyemem, hala senden biraz korkuyorum. Sonra kadehe uzanıyorsun tekrar ve ben sonra son şarkıyı çalmaya piyanonun başına geçiyorum bir sigaralık vaktim var, sen sigara bittiğinde uyuya kalacaksın biliyorum. 

Bir hayat sığdırmak istenilen gece bütün sıcaklığıyla son bulacak ve güneş doğacak. Uyandığımızda ne bu oda ne bu piyano ne şarap ne şömine ne yatak hiç biri olmayacak, aslında sen geldiğinde ben her şeyi planlamış olmuş oluyorum gördüğün gibi, ama bu geceyi harfi harfine yaşadıktan sonra sana bunları okutacağım, sen ise benim hayallerimin kadını olduğunu belki yazdıklarımı yaşarken belki de tam şuan yazdıklarımı okurken anlayacaksın, seninle geçireceğim bir ömrün sadece bir gecesi bu o yüzden sen benim aslında yaşayacağım her geceyi önceden yazdığım bir kitapsın. Sürprizler elbet olacak sanırım o kitabı da sen yaşatıp ben yazacağım. Şarabım hazır seni beklerken her geçen gün daha da yıllanıyor bu da demek oluyor ki beklemekte iyi sonuçlar doğurabiliyor, ama sen yine de geç kalma şimdilik hoşça kal başka bir gecemde görüşmek üzere hayalet…

Konuk Yazarımız : Soulless





Yaşam Tadında Hikayeler

Severek Beğenerek Okuduğunuz hikayelere Android uygulamımızı indirerek cep teleofnlarınızdan ve Tabletleriniz ile de Rahatlıkla Ulaşa Bileceksiniz,Yorum ve beğenilerinizi bekliyoruz...

0 yorum:

Yorum Gönder


YASAL UYARI: Sitemiz de yer alan materyalleri izinsiz kopyalamak ve kullanmak 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. '